شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

پروژه كارآفريني در موردهدفون ميكروفون

دانلود پاورپوینت , تحقیق , مقاله , جزوه و پرسشنامه نمونه فصل دوم پایان نامه , دانلود پیشینه تحقیق و چارچوب نظری پژوهش

پروژه كارآفريني در موردهدفون ميكروفون

۵۸ بازديد
پروژه کارآفرینی در موردهدفون میکروفون

پروژه-کارآفرینی-در-موردهدفون-میکروفونلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 76 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏تقدیم نامه
‏م‏ا‏ این طرح و پروژه که پروژه کارآفرینی در موردهدفون میکروفون دار می باشد را به کلیه کسانی که مرا در راه آماده سازی و به پایان رساندن‏ ‏ یاری نمودن‏د‏ ‏تقدیم می کن‏ی‏م ‏که عبارتند از‏ ‏: استاد گرامی‏ ‏ جناب ‏استاد ریحانی ‏ و پدر و مادرم‏ان‏ و با کم‏ا‏ل احترام از ایشان تشکر می کن‏ی‏م.
‏2
‏تقدیر نامه
‏این طرح که پروژه کارآفرینی هدفون میکروفون دار می باشد؛‏ ‏با کمک چندین نفر به پایان رسید که از آن ها بسیار متشکر‏ی‏م؛ بخصوص از استاد عزیز به خاطر کمک و راهنمایی من در آماده سازی و در آخر از پدر و مادرم‏ان‏ که در تمامی مراحل این طرح امکانات و محیط را برای م‏ا‏ فراهم نمودند و از تمامی کسانی که م‏ا‏ را در این راه یاری نموده اند و پشتیبان م‏ا‏ بوده اند تقدیر و تشکر دار‏ی‏م و امیدوار‏ی‏م در تمامی مراحل طول زندگی پیروز و موفق باشند.
‏نجاتی-کریمی
‏4
‏پیشگفتار
‏این طرح که پروژه کارآفرینی هدفون میکروفون دار است با کمک دوستان آغاز شد و با تحقیق در مورد آن از کارخانجات معتبر اطلاعات فراهم آمد و توضیح خلاصه آن که هدفون میکروفون دار از دو بلند گو، یک میکروفون، یک کابل و یک تیغه تنظیم کننده تشکیل شده که در مواردی چون انتقال و دریافت صوت، در تلفن های هند‏ز‏ فری، تلفن های اینترنتی و بازی های کامپیوتری بکار می رود و با توجه به کم بودن کارخانجاتی نظیر این محصول از جمله طرح های نو سودده در صنعت می باشد.
‏نجاتی-کریمی
‏مقدمه:
‏هر محصول ویژگی ها‏ ‏ ‏ومشخصات خاصی دارد که پیش از هر گونه بررسی فنی‏ ‏، مالی و اقتصادی طرح‏ ‏، لازم است این خصوصیات به درستی شناخته شوند.‏ ‏شناخت صحیحی از مشخصات و انواع مختلف محصول بدون تردید‏ ‏، راهنمای مناسبی جهت تصمیم گیری های لازم در انتخاب روش و عملیات تولید ومحاسبات مورد نیاز خواهد بود.در این ارتباط‏ ‏ یکی از‏ ‏موثرترین ‏ر‏وش های قابل استفاده، بکارگیری استانداردهای مدون ملی و جهانی هر یک ازمحصولات می باشد. علاوه بر این جهت بررسی با
‏4
‏زار لازم است تا شماره تعرفی گمرک‏ی محصولات نیز مشخص گردد تا درباره‏ ‏ روند واردات و مقررات آن شناخت لازم حاصل شود.

‏فصل اول
‏کلیات و سوابق
‏کلیات و سوابق
‏شامل:
‏1-1معرفی اجمالی پروژه
‏2-1 معرفی محصول
‏3-1سوابق تولیدات
‏4-1کاربرد محصول
‏5-1 بازار مصرف

 

دانلود فایل
 

میکروفون

راهنمای خرید میکروفون

معمولا میکروفون ها گران قیمت هستند و به همین دلیل لازم است قبل از خرید همه میکروفون ها را بررسی کرده تا از بین آن ها بهترین گزینه را انتخاب کنید. ما در این مقاله شما را در این باره راهنمایی خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید. نکات خرید میکروفون

میکروفون ها در بسیاری از مکان ها و برای مشاغل مختلف استفاده می شوند. از طرفی تعداد میکروفون هایی که در بازار عرضه می شوند بسیار زیاد است، بنابراین لازم است میکروفونی متناسب با هدف تان انتخاب کنید. آموزش آواز

دانستن این که یک میکروفون باید چه ویژگی هایی داشته باشد و چطور می توان بهترین گزینه را خریداری کرد، همیشه آسان نیست. بسته به شرایط مختلف، کاربرد میکروفون هم می تواند متفاوت باشد.

به همین دلیل به این که چه چیزی لازم دارید و آیا مشخصات میکروفون های مختلف با نیازتان تطابق دارد، دقت کنید. با این اوصاف فهمیدن اینکه چطور برای هر منظور بهترین میکروفون را بخرید، غیرممکن نیست.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.